Untitled design (16).png

Sisältöyhteistyö jättää lukijoihin muistijäljen

Budoka-lehti tarjoaa yhteistyökumppaneillemme sisältöyhteistyövaihtoehdoiksi advertoriaaleja ja artikkelin yhteyteen lisättäviä tekstilinkkejä sekä product placement -kuvituskuvia.

 

Advertoriaali on ilmoitusartikkeli, joka on laadittu vastaavaksi kuin Budokan artikkelit, mutta jutun asiasisältö on laadittu yhteistyössä ilmoittajan kanssa. Advertoriaali soveltuu erityisen hyvin esim. yrityksen, lajiseuran, tuotteen tai palvelun esittelemiseksi. Advertoriaalin yhteyteen voidaan lisätä hintoja, myyntipaikkoja, kuvia, videoita ja tekstilinkkejä juttua elävöittämään. Juttu voidaan myös julkaista ilmoittajan haluamana ajankohtana. Advertoriaali jättää lukijaan pysyvämmän muistijäljen kuin tavanomainen ilmoitus, koska juttu tarjoaa lukijalle hyödyllistä informaatiota ja se mielletään osaksi julkaisun journalistista sisältöä. Hinnoittelu perustuu työmäärään. Jos advertoriaali tulee 'painovalmiina' ilmoittajalta, niin hyvitämme 50 % vakiohinnastosta. Yhdistykset saavat myös 50 % edun vakiohinnastostamme.

Tekstilinkki soveltuu yritysten ja yhdistysten tuotteiden/palvelujen markkinointiin, jossa itse juttu käsittelee asiaa, joka on suoraan liitännäinen tarjottuun palveluun tai tuotteeseen. Linkki voidaan upottaa suoraan juttuun tai se voidaan liittää jutun lopuksi lisätietolaatikkoon. Tekstilinkin tarkoitus on antaa lukijalle lisäinformaatiota jutussa käsiteltävään asiaan, joten linkit koetaan myönteiseksi. Ilmoittajalle tekstilinkki on edullinen ja tehokas markkinointiväline, jolla lukija saadaan siirtymään ilmoittajan kotisivulle, verkkokauppaan tms. Kohdistettu tekstilinkki tuo halutulle sivustolle oikeaan kohderyhmään kuuluvia asiakkaita, joten myyntimahdollisuudet lisääntyvät oleellisesti. Tekstilinkki voidaan lisätä yhteen artikkeliin tai sovittuun määrään juttuja, joihin yritys/tuote soveltuu.

Kuvayhteistyövaihtoehtoina ovat julkaisun yläosan kuvituskuvien tilalle asetettavat yhteistyötahon kuvat, joissa on näkyvissä logo/yritysnimi/tuotenimi tms. kiinteästi kuva-aiheeseen liittyen (product placement) esim. asussa, välineessä, salin seinällä, varustekassissa tms. Vaihtoehtona on sarja vastaavia kuvia, joita Budoka-lehti käyttää soveltuvien juttujen yhteydessä kuvituskuvina. 

Lisätiedot: info@budokalehti.fi

Add%20a%20heading%20(1)_edited.jpg

Yhteistyössä:

1/1